Publikation: Die Bedeutung des EURO für das Marketing
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1999
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Erschienen in
BERNDT, Ralph, ed.. Management Strategien 2000. Berlin: Springer, 1999, pp. 175-187. Herausforderungen an das Management : Schriftenreihe der Graduate School of Business Administration Zürich. 6. ISBN 978-3-642-63587-8. Available under: doi: 10.1007/978-3-642-58425-1_10
Zusammenfassung
The introduction of the Euro will have a wide range of consequences for the firms in the European Union. Especially the marketing sector is confronted with new challenges. In this paper the implications of the Euro for the four marketing instruments are analysed and possible reactions are shown.
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Fachgebiet (DDC)
330 Wirtschaft
Schlagwörter
Konferenz
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ISO 690
SANDER, Matthias, 1999. Die Bedeutung des EURO für das Marketing. In: BERNDT, Ralph, ed.. Management Strategien 2000. Berlin: Springer, 1999, pp. 175-187. Herausforderungen an das Management : Schriftenreihe der Graduate School of Business Administration Zürich. 6. ISBN 978-3-642-63587-8. Available under: doi: 10.1007/978-3-642-58425-1_10BibTex
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Interner Vermerk
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Universitätsbibliographie
Nein