Gogol, Katarzyna
Forschungsvorhaben
Organisationseinheiten
Berufsbeschreibung
Nachname
Gogol
Vorname
Katarzyna
Name
22 Ergebnisse
Suchergebnisse Publikationen
Gerade angezeigt 1 - 10 von 22
- VeröffentlichungZeitschriftenartikelOur individual order of things directs how we think we feel(2023) Götz, Thomas; Gogol, Katarzyna; Pekrun, Reinhard; Lipnevich, Anastasiya A.; Becker, Eva S.; Krannich, Maike; Sticca, FabioErschienen in: Cognition and Emotion. Taylor & Francis. 2023, 37(5), pp. 990-996. ISSN 0269-9931. eISSN 1464-0600. Available under: doi: 10.1080/02699931.2023.2214349
- VeröffentlichungZeitschriftenartikelGetting along and feeling good : Reciprocal associations between student-teacher relationship quality and students’ emotions(2021) Götz, Thomas; Bieleke, Maik; Gogol, Katarzyna; van Tartwijk, Jan; Mainhard, Tim; Lipnevich, Anastasiya A.; Pekrun, ReinhardErschienen in: Learning and Instruction. Elsevier. 2021, 71, 101349. ISSN 0959-4752. Available under: doi: 10.1016/j.learninstruc.2020.101349
- VeröffentlichungZeitschriftenartikelThe AEQ-S : A Short Version of the Achievement Emotions Questionnaire(2021) Bieleke, Maik; Gogol, Katarzyna; Götz, Thomas; Daniels, Lia; Pekrun, ReinhardErschienen in: Contemporary Educational Psychology. Elsevier. 2021, 65, 101940. ISSN 0361-476X. eISSN 1090-2384. Available under: doi: 10.1016/j.cedpsych.2020.101940
- VeröffentlichungZeitschriftenartikelExploring the Structure of Teachers' Emotional Labor in the Classroom : A Multitrait-Multimethod Analysis(2020) Wang, Hui; Hall, Nathan C.; Chiu, Ming Ming; Götz, Thomas; Gogol, KatarzynaErschienen in: Educational Measurement: Issues and Practice. Wiley. 2020, 39(3), pp. 122-134. ISSN 0731-1745. eISSN 1745-3992. Available under: doi: 10.1111/emip.12353
- VeröffentlichungSonstiges, KonferenzOptimizing emotion regulation : Zooming in on the antecedents and effects of anxiety components(2018) Roos, Anna-Lena; Götz, Thomas; Krannich, Maike; Gogol, Katarzyna; Jarrell, AmandaErschienen in: Paper presented at AERA 2018 Annual Meeting
- VeröffentlichungBeitrag zu einem SammelbandPerformance Feedback and Emotions(2018) Götz, Thomas; Lipnevich, Anastasia A.; Krannich, Maike; Gogol, KatarzynaErschienen in: LIPNEVICH, Anastasia A., ed., Jeffrey K. SMITH, ed.. The Cambridge Handbook of Instructional Feedback. Cambridge: Cambridge University Press, 2018, pp. 554-574. ISBN 978-1-316-63131-7. Available under: doi: 10.1017/9781316832134.027
- VeröffentlichungZeitschriftenartikelLangeweile(2018) Götz, Thomas; Krannich, Maike; Roos, Anna-Lena; Gogol, KatarzynaErschienen in: Schweizerische Zeitschrift für Bildungswissenschaften. 2018, 40(3), pp. 663-681. ISSN 0252-9955. Available under: doi: 10.24452/sjer.40.3.5122
- VeröffentlichungZeitschriftenartikelAffect and motivation within and between school subjects : development and validation of an integrative structural model of academic self-concept, interest, and anxiety(2017) Gogol, Katarzyna; Brunner, Martin; Martin, Romain; Preckel, Franzis; Götz, ThomasErschienen in: Contemporary Educational Psychology. 2017, 49, pp. 46-65. ISSN 0361-476X. eISSN 1090-2384. Available under: doi: 10.1016/j.cedpsych.2016.11.003
- VeröffentlichungSonstiges, KonferenzStructural model and developmental dynamics of general and subject-specific academic anxieties(2017) Gogol, Katarzyna; Brunner, Martin; Preckel, Franzis; Martin, RomainErschienen in: 17th Biennial EARLI conference for Research on Learning and Instruction : Book of Abstracts, pp. 703
- VeröffentlichungSonstiges, KonferenzEntwicklung eines integrativen Strukturmodells fachspezifischer und fachübergreifender Selbstkonzepte, Interessen und Leistungsängste(2017) Gogol, Katarzyna; Brunner, Martin; Martin, Romain; Preckel, Franzis; Götz, ThomasErschienen in: 5. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF), Heidelberg, Deutschland
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »