Markenbewertung auf Basis der hedonischen Theorie

Cite This

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

SANDER, Matthias, 1995. Markenbewertung auf Basis der hedonischen Theorie. In: Markenartikel : das Magazin für Markenführung. 57(2), pp. 76-80. ISSN 0024-9661

@article{Sander1995Marke-36663, title={Markenbewertung auf Basis der hedonischen Theorie}, year={1995}, number={2}, volume={57}, issn={0024-9661}, journal={Markenartikel : das Magazin für Markenführung}, pages={76--80}, author={Sander, Matthias} }

<rdf:RDF xmlns:dcterms="http://purl.org/dc/terms/" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#" xmlns:bibo="http://purl.org/ontology/bibo/" xmlns:dspace="http://digital-repositories.org/ontologies/dspace/0.1.0#" xmlns:foaf="http://xmlns.com/foaf/0.1/" xmlns:void="http://rdfs.org/ns/void#" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#" > <rdf:Description rdf:about="https://kops.uni-konstanz.de/rdf/resource/123456789/36663"> <void:sparqlEndpoint rdf:resource="http://localhost/fuseki/dspace/sparql"/> <dspace:isPartOfCollection rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/rdf/resource/123456789/46"/> <dcterms:isPartOf rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/rdf/resource/123456789/46"/> <dc:creator>Sander, Matthias</dc:creator> <dc:contributor>Sander, Matthias</dc:contributor> <dcterms:issued>1995</dcterms:issued> <bibo:uri rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/handle/123456789/36663"/> <dc:date rdf:datatype="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#dateTime">2017-01-13T14:29:43Z</dc:date> <dc:language>deu</dc:language> <dcterms:title>Markenbewertung auf Basis der hedonischen Theorie</dcterms:title> <foaf:homepage rdf:resource="http://localhost:8080/jspui"/> <dcterms:available rdf:datatype="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#dateTime">2017-01-13T14:29:43Z</dcterms:available> </rdf:Description> </rdf:RDF>

This item appears in the following Collection(s)

Search KOPS


Browse

My Account