Hachfeld, Axinja; Wieduwilt, Nadine(2020) - Contribution to a collection Published in: Handbuch Mehrsprachigkeit und Bildung / Gogolin, Ingrid et al. (ed.). - Wiesbaden : Springer VS, 2020. - pp. 281-285. - ISBN 978-3-658-20284-2
Bertram, Christiane(2020) - Contribution to a collection Published in: Entgrenzte Erinnerung : Erinnerungskultur der Postmemory-Generation im medialen Wandel / Rothstein, Anne-Berenike; Pilzweger-Steiner, Stefanie (ed.). - Berlin : De Gruyter Oldenbourg, 2020. - pp. 247-266. - ISBN 978-3-11-066872-8
Bertram, Christiane; Bryant, Doreen(2019) - Contribution to a collection Published in: Sprachsensibler Geschichtsunterricht : Von der Theorie über die Empirie zur Pragmatik / Bertram, Christiane; Kolpatzik, Andrea (ed.). - Frankfurt a. M. : Wochenschau Verlag, Dr. Kurt Debus GmbH, 2019. - pp. 138-148. - ISBN 978-3-7344-0856-4
Mainhard, Tim; Wubbles, Theo; den Brok, Perry(2019) - Contribution to a collection Published in: Doing Educational Research : Overcoming Challenges in Practice / Hoveid, Marit Honerød et al. (ed.). - London : Sage, 2019. - pp. 132-154. - ISBN 978-1-5264-3554-5
Frenzel, Anne C.; Götz, Thomas; Pekrun, Reinhard(2019) - Contribution to a collection Published in: Handbuch Unterrichten an allgemeinbildenden Schulen / Kiel, Ewald et al. (ed.). - Bad Heilbrunn : Klinkhardt, 2019. - pp. 284-294. - ISBN 978-3-8252-5308-0
Goetz, Thomas; Hall, Nathan C.; Krannich, Maike(2019) - Contribution to a collection Published in: The Cambridge Handbook of Motivation and Learning / Renninger, K. Ann; Hidi, Suzanne E. (ed.). - Cambridge : Cambridge University Press, 2019. - pp. 465-489. - ISBN 978-1-316-63079-2
Nett, Ulrike E.; Götz, Thomas(2019) - Contribution to a collection Published in: Psychologie für den Lehrberuf / Urhahne, Detlef; Dresel, Markus; Fischer, Frank (ed.). - Berlin : Springer, 2019. - pp. 67-84. - ISBN 978-3-662-55753-2