KOPS - The Institutional Repository of the University of Konstanz

To what extent can intellectual property rights (trademarks, patents, designs, copyrights, designations of origin) limit comparative advertising? [Internationaler Bericht erstattet der Internationalen Liga für Wettbewerbsrecht (LIDC) auf der Jahrestagung am 1. Oktober 2010, Bordeaux]

To what extent can intellectual property rights (trademarks, patents, designs, copyrights, designations of origin) limit comparative advertising? [Internationaler Bericht erstattet der Internationalen Liga für Wettbewerbsrecht (LIDC) auf der Jahrestagung am 1. Oktober 2010, Bordeaux]

Cite This

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

GLÖCKNER, Jochen, 2010. To what extent can intellectual property rights (trademarks, patents, designs, copyrights, designations of origin) limit comparative advertising? [Internationaler Bericht erstattet der Internationalen Liga für Wettbewerbsrecht (LIDC) auf der Jahrestagung am 1. Oktober 2010, Bordeaux]

@misc{Glockner2010exten-13500, title={To what extent can intellectual property rights (trademarks, patents, designs, copyrights, designations of origin) limit comparative advertising? [Internationaler Bericht erstattet der Internationalen Liga für Wettbewerbsrecht (LIDC) auf der Jahrestagung am 1. Oktober 2010, Bordeaux]}, year={2010}, author={Glöckner, Jochen} }

<rdf:RDF xmlns:dcterms="http://purl.org/dc/terms/" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#" xmlns:bibo="http://purl.org/ontology/bibo/" xmlns:dspace="http://digital-repositories.org/ontologies/dspace/0.1.0#" xmlns:foaf="http://xmlns.com/foaf/0.1/" xmlns:void="http://rdfs.org/ns/void#" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#" > <rdf:Description rdf:about="https://kops.uni-konstanz.de/rdf/resource/123456789/13500"> <dc:language>eng</dc:language> <foaf:homepage rdf:resource="http://localhost:8080/jspui"/> <dspace:isPartOfCollection rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/rdf/resource/123456789/44"/> <bibo:uri rdf:resource="http://kops.uni-konstanz.de/handle/123456789/13500"/> <dcterms:available rdf:datatype="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#dateTime">2011-10-14T15:04:29Z</dcterms:available> <dc:rights>terms-of-use</dc:rights> <dcterms:rights rdf:resource="https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/"/> <dc:creator>Glöckner, Jochen</dc:creator> <dc:date rdf:datatype="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#dateTime">2011-10-14T15:04:29Z</dc:date> <void:sparqlEndpoint rdf:resource="http://localhost/fuseki/dspace/sparql"/> <dc:contributor>Glöckner, Jochen</dc:contributor> <dcterms:issued>2010</dcterms:issued> <dcterms:title>To what extent can intellectual property rights (trademarks, patents, designs, copyrights, designations of origin) limit comparative advertising? [Internationaler Bericht erstattet der Internationalen Liga für Wettbewerbsrecht (LIDC) auf der Jahrestagung am 1. Oktober 2010, Bordeaux]</dcterms:title> <dcterms:isPartOf rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/rdf/resource/123456789/44"/> </rdf:Description> </rdf:RDF>

This item appears in the following Collection(s)

Search KOPS


Browse

My Account