A social cognitive, control-value theory of academic emotions : Social antecedents of school student’s domain-related emotions and their impact on learning and achievement
Lade...
Dateien
Zu diesem Dokument gibt es keine Dateien.
Datum
2002
Autor:innen
Herausgeber:innen
ISSN der Zeitschrift
Electronic ISSN
ISBN
Bibliografische Daten
Verlag
Schriftenreihe
Auflagebezeichnung
Internationale Patentnummer
Angaben zur Forschungsförderung
Projekt
Open Access-Veröffentlichung
Sammlungen
Core Facility der Universität Konstanz
Titel in einer weiteren Sprache
Publikationstyp
Sonstiges, Konferenz
Publikationsstatus
Published
Erschienen in
Paper presented at the 8th EARA Biennial Conference, Oxford, UK
Zusammenfassung
Zusammenfassung in einer weiteren Sprache
Fachgebiet (DDC)
150 Psychologie
Schlagwörter
Konferenz
8th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence (EARA), 22. Sept. 2002 - 26. Sept. 2002, Oxford, UK
Rezension
undefined / . - undefined, undefined
Zitieren
ISO 690
GÖTZ, Thomas, Reinhard PEKRUN, 2002. A social cognitive, control-value theory of academic emotions : Social antecedents of school student’s domain-related emotions and their impact on learning and achievement. 8th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence (EARA). Oxford, UK, 22. Sept. 2002 - 26. Sept. 2002. In: Paper presented at the 8th EARA Biennial Conference, Oxford, UKBibTex
RDF
<rdf:RDF xmlns:dcterms="http://purl.org/dc/terms/" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#" xmlns:bibo="http://purl.org/ontology/bibo/" xmlns:dspace="http://digital-repositories.org/ontologies/dspace/0.1.0#" xmlns:foaf="http://xmlns.com/foaf/0.1/" xmlns:void="http://rdfs.org/ns/void#" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#" > <rdf:Description rdf:about="https://kops.uni-konstanz.de/server/rdf/resource/123456789/37166"> <void:sparqlEndpoint rdf:resource="http://localhost/fuseki/dspace/sparql"/> <dc:creator>Götz, Thomas</dc:creator> <dc:date rdf:datatype="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#dateTime">2017-02-06T15:24:12Z</dc:date> <dc:language>eng</dc:language> <bibo:uri rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/handle/123456789/37166"/> <dc:creator>Pekrun, Reinhard</dc:creator> <dcterms:title>A social cognitive, control-value theory of academic emotions : Social antecedents of school student’s domain-related emotions and their impact on learning and achievement</dcterms:title> <dc:contributor>Götz, Thomas</dc:contributor> <dcterms:issued>2002</dcterms:issued> <dc:contributor>Pekrun, Reinhard</dc:contributor> <dcterms:isPartOf rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/server/rdf/resource/123456789/31"/> <dcterms:available rdf:datatype="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#dateTime">2017-02-06T15:24:12Z</dcterms:available> <foaf:homepage rdf:resource="http://localhost:8080/"/> <dspace:isPartOfCollection rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/server/rdf/resource/123456789/31"/> </rdf:Description> </rdf:RDF>
Interner Vermerk
xmlui.Submission.submit.DescribeStep.inputForms.label.kops_note_fromSubmitter
Prüfungsdatum der Dissertation
Finanzierungsart
Kommentar zur Publikation
Allianzlizenz
Corresponding Authors der Uni Konstanz vorhanden
Internationale Co-Autor:innen
Universitätsbibliographie
Nein