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Markenführung unter geänderten Kommunikationsbedingungen

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BERNDT, Ralph, ed.. Unternehmen im Wandel : Change Management. Berlin: Springer, 1998, pp. 223-238. Herausforderungen an das Management : Schriftenreihe der Graduate School of Business Administration Zürich. 5. ISBN 978-3-642-63792-6. Available under: doi: 10.1007/978-3-642-58923-2_12

Zusammenfassung

Brand communication is one of the most relevant tasks of branding. Without brand communication it is not possible to create strong brands. Meanwhile the circumstances of brand communication have varied. New media and a fragmenting process in the media scene in Germany mean new challenges for brand managers. In this article, the new situation is described and possibilities for handling the new situation are explained.

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Fachgebiet (DDC)
330 Wirtschaft

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ISO 690SANDER, Matthias, 1998. Markenführung unter geänderten Kommunikationsbedingungen. In: BERNDT, Ralph, ed.. Unternehmen im Wandel : Change Management. Berlin: Springer, 1998, pp. 223-238. Herausforderungen an das Management : Schriftenreihe der Graduate School of Business Administration Zürich. 5. ISBN 978-3-642-63792-6. Available under: doi: 10.1007/978-3-642-58923-2_12
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