Type of Publication: | Contribution to a conference collection |
Publication status: | Published |
Author: | Götz, Thomas; Titz, Wolfram; Hausner, M.; Pekrun, Reinhard |
Year of publication: | 2001 |
Conference: | 8. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie, Sep 17, 2001 - Sep 19, 2001, Landau, Deutschland |
Published in: | Referat auf der 8. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie, Landau, Deutschland |
Title in another language: | Students’ learning-related and achievement-related emotions : domain specificity and relations to self-regulated learning, academic achievement, and instructional variables |
Subject (DDC): | 150 Psychology |
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |
GÖTZ, Thomas, Wolfram TITZ, M. HAUSNER, Reinhard PEKRUN, 2001. Lern- und Leistungsemotionen bei Schülern : Domänenspezifität und Beziehungen zu selbstreguliertem Lernen, schulischer Leistung und Unterrichtsvariablen. 8. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie. Landau, Deutschland, Sep 17, 2001 - Sep 19, 2001. In: Referat auf der 8. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie, Landau, Deutschland
@inproceedings{Gotz2001Leist-37192, title={Lern- und Leistungsemotionen bei Schülern : Domänenspezifität und Beziehungen zu selbstreguliertem Lernen, schulischer Leistung und Unterrichtsvariablen}, year={2001}, booktitle={Referat auf der 8. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie, Landau, Deutschland}, author={Götz, Thomas and Titz, Wolfram and Hausner, M. and Pekrun, Reinhard} }
<rdf:RDF xmlns:dcterms="http://purl.org/dc/terms/" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#" xmlns:bibo="http://purl.org/ontology/bibo/" xmlns:dspace="http://digital-repositories.org/ontologies/dspace/0.1.0#" xmlns:foaf="http://xmlns.com/foaf/0.1/" xmlns:void="http://rdfs.org/ns/void#" xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#" > <rdf:Description rdf:about="https://kops.uni-konstanz.de/rdf/resource/123456789/37192"> <dc:contributor>Titz, Wolfram</dc:contributor> <dc:contributor>Hausner, M.</dc:contributor> <void:sparqlEndpoint rdf:resource="http://localhost/fuseki/dspace/sparql"/> <dcterms:issued>2001</dcterms:issued> <dc:creator>Hausner, M.</dc:creator> <foaf:homepage rdf:resource="http://localhost:8080/jspui"/> <dc:creator>Pekrun, Reinhard</dc:creator> <dc:creator>Götz, Thomas</dc:creator> <dcterms:isPartOf rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/rdf/resource/123456789/31"/> <dc:contributor>Götz, Thomas</dc:contributor> <dc:language>deu</dc:language> <dcterms:title>Lern- und Leistungsemotionen bei Schülern : Domänenspezifität und Beziehungen zu selbstreguliertem Lernen, schulischer Leistung und Unterrichtsvariablen</dcterms:title> <dcterms:alternative>Students’ learning-related and achievement-related emotions : domain specificity and relations to self-regulated learning, academic achievement, and instructional variables</dcterms:alternative> <dc:creator>Titz, Wolfram</dc:creator> <dc:date rdf:datatype="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#dateTime">2017-02-07T14:55:16Z</dc:date> <dcterms:available rdf:datatype="http://www.w3.org/2001/XMLSchema#dateTime">2017-02-07T14:55:16Z</dcterms:available> <bibo:uri rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/handle/123456789/37192"/> <dspace:isPartOfCollection rdf:resource="https://kops.uni-konstanz.de/rdf/resource/123456789/31"/> <dc:contributor>Pekrun, Reinhard</dc:contributor> </rdf:Description> </rdf:RDF>